Dostawa
Informacje o dostawie
Standardowo wysyłamy zamówienia na terenie całej Polski
W przypadku chęci wysyłki do miejsca poza kontynentalną częścią Europy, w tym do Stanów Zjednoczonych Ameryki, prosimy o kontakt z członkiem naszego zespołu w celu omówienia opcji poprzez biuro@innwell.pl
Czekamy na wiadomość od Ciebie
Powiadomienie o dostawie
Obecnie wysyłamy zamówienia w ciągu naszych regularnych ram czasowych 7-10 dni roboczych. (Dni robocze: poniedziałek – piątek)
Niestety, nie możemy potwierdzić terminów dostawy przed złożeniem zamówienia. Nasi przewoźnicy również doświadczają dużego popytu, więc proszę pozwolić na 24 godziny po obu stronach planowanej daty dostawy.
Dla klientów komercyjnych, którzy chcą uzyskać aktualne informacje na temat naszej działalności oraz
Komunikacja z Innwell fitness
Ze względu na dużą ilość zapytań, prosimy o pozostawienie 24 godzin (dni robocze) na odpowiedź naszego zespołu. Obecnie nasze telefony są odbierane od poniedziałku do piątku (między 9.00 a 16.30). Jeśli kontaktujesz się z nami telefonicznie i nie możesz się połączyć, upewnij się, że zostawisz w poczcie głosowej swoje nazwisko i numer, abyśmy mogli oddzwonić.
Możesz również skontaktować się z nami za pomocą funkcji czatu na naszej stronie internetowej lub wysłać nam wiadomość na naszych kanałach mediów społecznościowych.
Standardowa dostawa
Aktualny czas dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Towar zostanie wysłany tak szybko, jak to możliwe. Standardowa dostawa od 30zł z VAT.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa na terenie Polski jest dostępna dla wybranych produktów o wartości powyżej 400zł (bez VAT). Obowiązują warunki dotyczące terminów dostawy i niektórych produktów.
Dostawa następnego dnia
Dostawa następnego dnia jest obecnie niedostępna.
Instalacja specjalistyczna
Niektóre produkty wymagają specjalistycznej instalacji.
W przypadku wymaganej instalacji z jednym z tych produktów, jeden z naszych pracowników ds. realizacji zamówień skontaktuje się z Tobą, aby ustalić najbliższy dostępny termin instalacji.
Uwaga: W przypadku dużych lub ciężkich przedmiotów oferujemy obecnie wyłącznie zrzut palet na krawężnik. Więcej szczegółów pod numerem telefonu 0333 2000 750.
Odbiory: Jeśli chcesz odebrać zamówienie online z naszego magazynu w Dąbrowie, można to zorganizować. Aby porozmawiać z jednym z naszych pracowników prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 511 55 66 66
Polityka zwrotów: Masz czternaście (14) dni, od otrzymania towarów podlegających zwrotowi, na powiadomienie nas, jeśli chcesz anulować zamówienie lub wymienić przedmiot. Aby uzyskać więcej informacji na temat naszej polityki zwrotów, kliknij tutaj.