FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie pod numerem +48 511 55 66 66 lub w naszej siedzibie w Dąbrowie

Czy muszę mieć konto, aby złożyć zamówienie na waszej stronie?

Nie musisz mieć konta, aby złożyć zamówienie na naszej stronie internetowej. Jednak założenie konta pozwoli Ci na przeglądanie poprzednich zamówień oraz statusu Twojego aktualnego zamówienia. Założenie konta jest proste i można to zrobić przy kasie.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Obecnie akceptujemy kilka różnych opcji płatności: Karta kredytowa, karta debetowa, American Express, Blik lub PayPal. Podczas składania zamówienia na naszej stronie internetowej jesteś chroniony przez 128-bitowy certyfikat szyfrowania SSL, który zapewnia bezpieczeństwo Twoich danych podczas przesyłania ich do naszych procesorów płatności. Innwell nie przechowuje w swoich systemach żadnych danych dotyczących płatności.

Kiedy zostanę obciążony?

Jeżeli Twoja karta kredytowa/debetowa jest autoryzowana, płatność zostanie pobrana natychmiast, a Ty otrzymasz e-mail potwierdzający, że zamówienie zostało przyjęte. Tylko opłacone zamówienia będą realizowane. Nie będziemy obciążać Cię za żadne nieudane transakcje płatnicze.

Do jakich krajów dostarczacie towar?

Obecnie nasza strona oferuje dostawę Polski. Jeśli potrzebujesz dostawy poza te kraje, zadzwoń pod numer +48 509 77 88 11, aby uzyskać wycenę dostawy.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Staramy się przetworzyć Twoje zamówienie w ciągu 24 godzin i wysłać je z naszego magazynu tak szybko, jak to możliwe. Szybkość dostawy zależy od metody wybranej podczas składania zamówienia. Nie realizujemy i nie wysyłamy zamówień w weekendy, święta państwowe i dni wolne od pracy.

Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, gdy zamówienie będzie w drodze na Twój adres dostawy.

Czy mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu zamówienia i w zależności od wybranej metody dostawy, otrzymasz numer śledzenia od wybranego przez nas kuriera. Pozwoli to na śledzenie przesyłki w drodze do wybranego adresu dostawy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące dostawy zamówienia, skontaktuj się z nami.

Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia?

W zależności od sposobu dostawy wybranego podczas składania zamówienia, powinieneś otrzymać swoje przedmioty nie później niż 5-7 dni roboczych od daty wysyłki. Jeśli uważasz, że może być problem z zamówieniem, skontaktuj się z nami.

Jak mogę zwrócić przedmiot?

Masz prawo do zwrotu dowolnego przedmiotu lub całego zamówienia w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Przed odesłaniem jakichkolwiek przedmiotów prosimy o kontakt. Pamiętaj również, że jeśli nie są one wadliwe, zwrot przedmiotów odbywa się na Twój własny koszt. Po zwróceniu przedmiotów nastąpi zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych.

Jak mogę anulować moje zamówienie?

Ponieważ staramy się realizować Twoje zamówienie jak najszybciej, istnieje duże prawdopodobieństwo, że zostanie ono już wysłane. W takim przypadku możesz odmówić przyjęcia paczki przy próbie doręczenia lub zwrócić wszystkie przedmioty, a my wydamy pełny zwrot pieniędzy. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem. Należy również pamiętać, że o ile nie są one wadliwe, zwrot przedmiotów odbywa się na własny koszt.

Gdy anulowane zamówienie zostanie do nas zwrócone, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 14 dni roboczych.

Jak mogę skontaktować się z działem obsługi klienta?

Prosimy skorzystać z formularza kontaktowego na stronie www.innwell.pl Jeśli posiadasz numer zamówienia, umieść go w swojej wiadomości.